Wednesday, June 29, 2011

Tak boleh upload picture la pulak.

I tried post some pictures tonight. but it won't work out. Oh I'm so upset now. geram pun ada ni. Last pictures regarding my visit to terengganu baru ni. Entah kenapa blog buat hal, but i bet lah, memang kebanyakan blog waktu ni mengalami kesukaran macam aku ni jugak. sebab aku dah testing guna chrome, modzilla, opera, flock, nescape, safari n explorer dah(nak menunjukkan banyak web browser aku ada, but seriously memang tak jadi jugak). so no picture for tonight.
Aktiviti aku hari ni agak kesengalan. Mengular...analisis berlambak tak siap tapi sempat je aku baca novel on line. Kesengalan terserlah(*_*) mata bintang.
Malam ni ada bola kan, kat luar tu bunyi guruh kuat semacam je. Grenti la plug tv kena cabut dah tu. No football for tonight. baca newspaper je nanti or tanya kat chek mask yang memang kaki bola.
Aku mengharapkan kejayaan berpihak kepada kami...

p/s to aya: chek mask still tak keluarkan pictures dari camera dia. Aku nak post pictures yang ada pic ko gan your nephew n sister ko. Kalau nak g cuci mudah. Sorry again, tak dapat coz blog engine prob kot..esok la kot aku post lagi.

4 comments:

A.L said...

no hal la yong...take ur time..blog ko nak suruh ko rehat cecukup tu...lexxx arr

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

sometimes ai kena gak...try byk kali x buk mmg tension dah...last2 layan drama hahaha

Yong said...

hohohoho memang blh je aku post lmbt, tp takut nti aku lupa. yeah aku mmg tdo awal smlm. ada petir bagai smpi blackout n satu lampu aku burn.

Yong said...

ayu-owh kerap eh?ni sy pya first time post pic tak dpt.