Friday, June 10, 2011

Wedding My best friend; Asma Atifah

aksi manja Asma. hehehe. Dia memang nampak manja...

So nak jadikan cerita, aku attend wedding kawan baik aku masa kat UKM dulu. hehehe. Comel dan still mantain body dia. Huh aku tak fikir dia akan bertambah berat langsung. Walau makan apa saja, body dia tetap la slim je.
Kawan aku ni kawin dengan orang Kelantan, so aku pegi kat wedding dia belah pihak lelaki je lah. Dia kawin gan orang Pasir Mas, er Danau tok Uban.
Aku sampai pun dah petang benar, pukul 4.30 petang. Memang tinggal beberapa orang saja kat situ. Relatives yang husband dia je kot. Dia takde, pegi amik outdoor picture. Sebab kat Danau Tok Uban ni, ada satu area yang amat cantik sangat bangat. Tasik yang amat la cantik..kagum tau.. hmm aku pernah sampai kat situ, waktu dulu kala. Masa attend wedding ahli keluarga yang terdekat sangat dengan aku(yang aku tak pernah tahu kewujudan dia ni sebagai seorang yang ada pangkat kat aku...nak tau? rahsia ye..hehehe.)
So back to Asma's story ye. Dia tak berjaya amik picture outdoor sebab hujan dah turun. So aku sempat jumpa dia, dah tak selesa aku sebab terpaksa mengadap orang yang tak kenal ni. bila jumpa dia je, semua cerita keluar, cerita lama pasal ex-boyfriend- ex-boyfriend dia pun keluar jugak. hehehe. Sebab aku memang tak sangka la dengan orang kelantan. Semua kawan yang kenal pun rasa terkejut. hehehe.
Oh ye, husband dia ni cute..hahaha macam ex-boyfriend pertama dia je cute walaupun wajah berbeza. Husband dia ni nampak macam muda sangat even dah 28, muka macam umur 23 kot hahaha(Asma 26), nerd, sporting(coz dia tau je kisah ex-bf wife dia ni), teramat baik, penyayang n pemalu sikit kot. hahaha. Bagus la, dia dapat sorang lelaki yang baik, aku happy untuk dia. Diaorang ni baru nak bercinta, hmm kenal tak sampai 1tahun pun. Bulan 12 tahun lepas(2010) lelaki tu datang umah dia gan kawan-kawan sebab pergi melancong. terus risik time tu gan ayah Asma. sebelum hantar wakil betul...hehehe. Pastu bulan 2 2011 bertunang, bulan 6 2011 kawin. amat simple je perkenalan diorang ni. Kawan kat tempat kerja, meja kat tempat kerja sebelah menyebelah...sweet je dorang ni. dua-dua nampak malu.
Hope masa raya dia boleh datang ke rumah aku coz dia cakap dia dah janji gan hubby dia nak raya kat kelantan dulu. Oh ye dia ni orang kedah.

7 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...
This comment has been removed by the author.
☆♥L@dy @yU♥☆ said...

best giler kan kenduri..ai lama x makan nasik kenduri...nyapa ai nak follow u x blh ek...kat follower tue x kuar plak button follow...sori ai ingatkan u cina tadik...larikkkkkk ....mualaf ker?

Yong said...

hi ai! dah berapa lama tak balik malaysia ni? huhuhu
hmm tak leh nak follow? nti yong check nape. tapi rasanya mcm tak tau je kenapa tak leh tekan.
hmm kekadang butang kat sini memang prob. thanks cz bgtau prob ni. nti nak try adjust apa patut.

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

owh baru balek cuti last january ....yong ada uabah setting kot

Yong said...

hmm takde ubah apa2. Semua dah check. yong sendiri try tekan, dapat je. huhuhu. tak tau la kenapa jadi cmtu.

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

oke dah boley :))

Yong said...

that's good ayu. hehehe.