Thursday, June 2, 2011

Happy Birthday Mak!

Hari ni 6 Jun, hari ulang tahun mak.
I Love You Mak!

Oo Allah, Aku amat berharap semoga Dikau panjangkan usia ibuku, berikan dia tubuh yang sihat (paling kurang pun kurangkanlah sakitnya. Dimurahkan rezekinya. Semoga dia sentiasa dikelilingi anak-anak yang soleh dan solehah(doakan untuk diri sediri jadi solehah) menyayanginya. Semoga ibuku sentiasa dalam rahmat-Mu. Aku bermohon pada-Mu...ooo Allah.. Amin...

Semua berkumpul...
Setiap kali hari lahir mak atau ayah, semua ahli keluarga aku akan ada....
Cuma tahun ni, tak cukup korum sebab adik aku still dalam training polis.


ni kek hari lahir mak- jo n kak su sponsor..kek coklat.....yummy

rasanya semua orang kenal satey kan? yang ni aku n ji sponsor.100batang satey harga murah jeRM30...kenyang sangat...sampai tak habis, ye la 100batang untuk 8orang?! memang banyak lah...

mak nak potong kek, tu nephew aku Irfan

budak ni la...suka sangat nak glamor, sama gan pak cik dia kat belakang tu. hehehe yang dok main acara suap kek gan mak. aku punya pic? aku malas nak g pakai tudung bagai. so tak payah amik acara aku menyuap mak.

ni pasangan 2 sejoli-mereka sentiasa suap menyuap mengalahkan pengantin (ni dipanggil pengantin evergreen)

No comments: