Sunday, June 26, 2011

MERONGGENG BERSAMA DI TERENGGANU










5 comments:

A.L said...

wahahahaha ayong!!!! bakpo buruk benor muko aku maso mandi pantai tu???hahahha...anyway mekaseh semua sbb make up my weekend! sonok sangat!!! =)

YONG JIAO XIU said...

ala npk comel apa, n paling kelakar pic ko wat gaya merangkak dalam air tu, sebijik macam buaya nak mengendap mangsanya. tp yg lain, aku berani kata ko pandai posing gaya bersahaja. tak over, npk mesra. n grenti la gambar candid ko gan chekmask lagi baik. hehehe. aku je pakai skema habis.hahaha

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

phewiittttttttt lawanyer uols semua...omg lama ai gi mandi pantai? pantai apa tue??? sini lepas tsunami mmg d nasihatkan jgn mandi dekat laut dekat ken/negeri kami ni...nk mandi laut kena gi ken yg jauh sket la...hentak kaki

YONG JIAO XIU said...

ha baik ayu jgn turun, bahaya tu. kat sini pantai dekat dengan airport terengganu. tak tau pantai apa, kwn yg bwk. so ikut saja.
hehehe lawa ke?thanks(-_*)(wink)

A.L said...

pantai teluk ketapang ..heheh =)