Sunday, June 5, 2011

Berwajah baru lagi blog aku


ni aku punyer(menyampah tul dengan kesalahan ejaan yang sengaja aku buat ni, korang jgn marah ye) belog.

Dah masuk tengok ni, grenti perasan yang belog aku ni berwajah baru lagi. Hari ni aku dilanda angin bosan.
Entry orang lain takde, bila malam baru ada few people yang update. Baru lega sikit hati aku ni bila dapat membaca.
Oleh kerana petang tadi dah terlalu bosan. Aku pun tukar la wajah blog aku, dan termasuk aku punya nama dari 'the light of honour' kepada 'yong punyer hikyat'. Maaf kerana menggunakan bahasa yang salah 'punyer' sebenarnya aku pun rasa menyampah bila pakai perkataan 'punyer' tu. huhuhu tapi otak dalam mode sengal sikit. so ikut je lah hati yang tengah memberontak ni.
Pastu kalau korang perasan, aku ada letak 'about yong' kat page baru hehehe. ubah 'home' jadi 'home sweet home'



ni blog lama aku punyer wajah...nama tak nampak tapi nama macam kat bawah ni...


Ok ni wajah baru tapi nama lama.



No comments: